Friday, April 29, 2011

FinalExamPeriod

-Hari pertama aku nak jawab exam anep kenep da buat aku jadi wangi sampai nak pengsan aku time jawab exam..bukan ape yang korang pikirkan taw,haha.. korang ingat dy mandikan aku ke?? Otak ko...
Pagi nak exam tu,dy ce cube try test nak wangi an bahagian seat blakang tapi dengan tidak sengajenye dy tertumpah an pulak perfume kete... time aku duduk kt seat tu baru dy nak cakp yang aku duduk atas prfume kete..haih.. seluar aku da naik tebal serap perfume tu...adoyai...mase jwab exam tu xdpat fokus sebabwangi sngat menusuk idong..hahaha,so sehari la kau wangi mengalahkan pompan,da la perfume ROSE pulak..ahtoi..

-Hari kedua(exam BEL) xtaw nak study ape tuk exam ni,so ktorang just redha la,i mean ktorang my roomate A.K.A classmate..hahaha so melangut je la smbil layan movie korea..haha dari mlam start n pagi tu smbung blek..haha smpai lupe nak "laju berenti" so kebuluran la time jwb exam...
da abes exam baru gerak g makan....saving la ckit shari makan sekali je..haha
mlm 2 ktorang study mcm dak nerd lak...senyap sunyi sepi..hahaha
dorang fokus la aku?? nak seres mang payah,fokus aptah lg...elok2 study bantai smbung tngok cite korea...haha
exam last ni VCL,susah ckit...history plak...mang aku minat gile...(mata di atas tngan di dada),..
tp no wonder la study ckit je mlm2,sok exam petang plakpagi leh sambung lg...

-mase exam tu rase cam kecewe gile xseres bace ape yang lecturer soh....sebab sume masuk...DAMN!!!
nak wat cane da lepas,lepas je la.... nk start tulis kt paper tu lmbat gile sebab otak jam+hang jap sebab ape yang bace sume lupe...hahaha...takdir2....
so lambat la keluar....dak2 laen yang keluar awl sume dapat kene kn alap,sebab hari tu befday dy....haha
sedeh gak la xdpt raikan skli....ahk...

Hari2 exam ni bnyak gak aku kne tahan...haha..n bole tahan la...
nak exam ni la baru nak berjinak2 ngan cite korea...tp mang bes...sumpah....
mase exam ni gak la aku sakit gigi....haih,every night suffering n tearing thinking about dentist....
breakfast n dinner saving gile smpai makan roti n dak2 ni makan maggi....air buat je sndri 3 in 1 nu...ahahha

tapi skng aku saje nak share gambar2 before exam n time wat asgnment...kan kmera slalu ngan saya...haha..:P

aku suke mini ni n terbuat panning lak..haha

mengkarung yang kene stalker ngan aku..haha


kawan2 mase wat asgnment eh,nadzri...
dalam istana melaka

gambar ni saje2 shoot sebab aku suke tngok reflection dy

ni mase aku wat asgnmet HDR


ni la gambar awek dlm cite korea 2 comel kn??

2 comments: