Tuesday, July 26, 2011

KEtidurAN

Hari ni aku tidur bagaikan mati hidup semula(macam lagu monoloque plak)
lepas kelas pagi td pukul 8.30-10.30 tanpa bersarapan
aku terus pulang ke bilik dan berasakan perut sangat sakit
(sebab makan sambal ikan bilis yang amat pedas semalam)
tahan punya tahan sampai tertido hingga ke tengahhari
kawan2 ku/ roomate membangunkan aku untuk lunch
tapi aku kurang menyedarkan dri dan terus tidur
sampaikan levelmate yang laen pulang dan
datang untuk mempelawa makan lagi
aku masih sama seperti di atas
hingga la ada seorang kawan yang 
prihatin untuk mengejutkan aku supaya
tidak ketinggalan kelas petang ini
aku terus terbangun dan mencapai telefon bimbitku
dan melihat kepada jam bahawa setengah jam lagi 
untuk kelas akan bermula, melihat kepada SMS2 yang rakan 
dan termasuklah pensyarah yang mengajar kelas petang ini
KELAS DIBATALKAN dan perlu digantikan
gembira sebentar,tetapi kegembiraan itu sementara kerana 
gigi yang kelubangan telah terasa kesakitannya.:D
aku pula terus ke laptop kawanku yang bersamanya jalur lebar
aku terus membuka "facebook"dan "blog"
sehingga la aku terasa nak pergi ke pasar dan pergi
meninggalkan kawan2ku yang masih terlantar di tilam
aku bangun dan pergi.
gambar penyeri mimpi.haha

No comments:

Post a Comment