Saturday, December 10, 2011

Asignment Pertama bagi Semester Baru

Dimulakan dengan Bismillah dan Assalamualaikum kepada rakan-rakan yang sudi menjenguk blog saya yang simple pimple ni.hahaha. Bagi semester baru yang tak sampai sebulan lagi ni, aku/kami dah dapat dua asgment. first, about MINIMALIS ARCHITECTURE dalam subjek ADVERTISING.
Second, about NEWS PICTURES dalam subjek PHOTO DOCUMENTARY.

Hari tu aku dah start buat architecture di putrajaya ada la juga gambar yang memuaskan dan tak memuaskan. apa yang tak memuaskan ialah aku takdapat tangkap gambar mane yang aku rase dapat kelainan daripada orang lain.(maybe). tapi dah cukup untuk aku bersyukur bila dapat buat supaya dapat tunjuk kat lecturer untuk submit pada minggu depan. Alhamdulillah.

About photo documentary/ photo journalism pula, aku tak sempat tangkap lagi maybe ada tapi tak pandai nak nilai sangat la tentang 'news pictures' ni.:( tapi kelas hari isnin ni. dah cukup buat aku risau dah ni..haih. InsyaAllah aku cuba buat yang terbaik dan enjoy  my pictures ya fellas!!! but.... COMING SOON.:)

No comments:

Post a Comment