Saturday, March 3, 2012

ReshOOt 3 - Anugerah yang tak dijangka

Assalamualaikum.

pertama sekali,saya ingin mengucapkan jutaan  TERIMA KASIH kepada 

mama,papa,

kedua adik beradik saya,

pensyarah-pensyarah yang banyak mengajar saya,

kawan-kawan, dan 


yang paling penting Allah SWT

Anugerah ni satu penghargaan yang paling besar bagi saya dalam bidang fotografi ni. 

kejayaan ni harus dikongsi bersama kerana anda semua telah banyak membantu saya 

mengenal erti kehidupan dan seterusnya mencapai kejayaan.

Cabaran dan dugaan masih banyak untuk ditempuhi.

Mulakan sesuatu dengan doa supaya apa-apa yang kita hajati

atau yang kita doakan sampai kepada Maha Pencipta kita.

terima kasih banyak-banyak semua.


Kekuatan dapat dilihat daripada kesabaran seseorang.

Alhamdulillah.




2 comments: