Monday, November 22, 2010

Trip to IPOH-MANJUNG-BUKIT AMAN....part 1

ni plan first aku ble da start cuti sem....bangun awal...hahaha
 xde la mksud aku bngun tuk solat subuh je...pastu tido blek  mcm hari2 cuti bese la...
padahal aritu ade korban tapi aku ngantok xtahan cakap kaw...hahaha...
bile teringat nk p ipoh trus bangun ciap2 nk p bli tiket...nk gerak 2 kne tepon abah ckp nk gerak da...
abah nk anta lak....susa je...
 time dalam van kne tocer ngan abah lak...aduhai ni kes tido lmbat la nh...
sebab xtolong tngok org korban lg....pungga....
time kt skyway lak clap bli tket...mang terasa clake time 2...aduyai...
bas nk p bukit jalil kol 2 aku ade kt ctu kol 9.30...xberasap lak pale otak...
da kne p naek bas p pekeliling je...
tp bapak la jauhnye nk p sane terpakse gak la....jalan dekat 2km gak la....da la tket da burn....
nk minx tolong membe sume tido ade yg moto xde lak...mampos...bengkak pale otak....
mane x 2 jam tnggu kt skyway bru la pkir nk tukar bas...aduhai saleha...
smpai kt bas nk p pkeliling 2 bas rosak plak da kne naek bas 1 lg...kne sumbat2 lak dlm bas yg da sedia tersumbat....lg la lebam otak aku....
smpai Kl kne naek LRT smpai bkit jalil yg dekat hujubg dunia nu...seb bek aku da bese...
rupenye dlm otak yg da bengkak 2 de hikmah...membe kate tket 30 hengget...
alek2 aku dpt 20 hengget jep...alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment