Tuesday, November 23, 2010

Trip to IPOH-MANJUNG-BUKIT AMAN....part 2

ble da dpt naek bas Ipoh 2 pnye la lame nk tnggu dy gerak...aku dok melayang ke mane dh...
tngok org yg bru nk masok bas...ble bas da gerak 2 bersyukur la sesangat...
ble dngor membe kate trip smpai 4 jam,MAK AIH....tido jola den dlm bas nh....
xtahan nye ble da dpt time rehat mcm HARAM lame...mampos x 4 jam perjalanan...
kt sebelah aku time 2 cine cibai mane tah badan krus...ble rehat bli mcm 10 tahun dok dlm bas...
 aku bangun tido je dy tngah mengunyah,kali pertame xpe,da masok tido kali ke 4 pn dok ngunyah....MAmPUIH la hang....
 time dlm bas 2 aku pnye la cuak tkot clap tmpat p puas la mesej apis nk 'jauh lagi ke???'...2x
alhamdulillah,smpai gak kt MEDAN GOPENG tah tahun ni bru la taw name tmpat tu...hahaha...
ble smpai umah apiz,MAK AIH BUAT KALI KEDUE....mewah gile rupenye org tue nh....
tkot nk masok umah dy...beso plak dok 4 org jep...moto 2 kete 2...
blik dye je dah belambok spray samurai nu...ade basikal dlm blik...kamera ade 3 cmpor 1 DSLR...malam tu ktorang kuar jalan2 mkan ngan Linda(awek apiz)....pastu anta  awek dy blek ktorang meneruskan agenda membantai shisha di restoran vanggey....ntah tol namee restoran 2 ke idok...layan kn je...
mang batuk saje la shisha sial nh...First Time kot...
mlm tu tros aku siap2 packing sume nk p manjung lak sok...
kate apiz tido mah pak chu nye...bole tahan gak mewah mah pak chunye...bersyukur la dpt kluarge yg bes cmtu...alhamdulillah dpt berkongsi idop gak ngan dorang...

to be bersambung...................nk tido...

No comments:

Post a Comment