Tuesday, August 16, 2011

Program Khidmat Masyarakat DI Sg.Siput,Lubok China,Melaka

Assalamualaikum rakan-rakan yang masih sudi meninjau blog ini.
seperti yang tertera di skrin laptop anda mengenai tajuk yang aku da tampilkan,
so aku nak kongsi ngan korang pasal khidmat masayarakat yang dianjurkan oleh SIDIPCI
(department photography uitm melaka)
Disebabkan aku xpndai nak berceloteh or bercerita so aku hanya dapat kongsi gambar2 yang aku da shoot masa event tersebut.(haha,ayat xnak skema plak kan).
so enjoy ye kawan2..wink wink!


sampainya kami di sg.siput
 sesi fotografi tanda kami selamat tiba di sg.siput




 pembahagian tugas daripada ketua SIDIPCI


kumpulan kami ditugaskan membersihkan n mengecat kubur



maya yang ramah dengan kanak2

pojie si blogger boy

kami sempat bersembang dengan pak cik ni sambil
menunggu waktu berbuka


talk to my hand man,haha(syis)

 Gambar2 rakan2 berbuka








"Allahummasollialasaidinamuhammad!!"
"nasi kamu ni cukup x??"(mak cik)
selepas solat maghrib kami bersambung berbuka dengan
makan makanan berat pula

Barisan pensyarah a.k.a penggerak SIDIPSI


kanak2 yang memeriahkan majlis
 Selepas solat terawih kami diikuti dengan 
moreh dan majlis penutup

before N after?? haha(sory dean)



ucapan daripada ketua projek

ucapan daripada Majlis tertinggi Masjid

penyerahan cenderahati daripada warga SIDIPSI

penyerahan cenderahati daripada warga orang kg Sg Siput

majlis salam salaman dan penutup


kami dapat bekal sahur,korang ade??

acara terakhir berkemas dan bersiap untuk pulang,
KBAI!!





3 comments:

  1. kau pon nak update jugak .hahah..btw,,mane pic kau..??

    ReplyDelete
  2. eqa: aku kne buat asgnment skali ni xsempat nak begambo dengan kamera sndri,gambo kat membe pon xsempat amek...

    ReplyDelete