Saturday, August 27, 2011

TraDiSionaLStiLLFooD

Assalamualaikum n hey readers.
ape kaba semua,hope sihat dan still dapat meneruskan lagi ibadah puasa yang tinggal beberapa hari lagi ni nak raya..
hari ni aku nak kongsi ngan korang gamba2 still life photography,food photography n tradisional fashion photography.
still life photography ni berkenaan dengan sesuatu bende yang dilakukan dalam bentuk fine art dalam photography,ni yang ape yang aku faham dengan still life ni la.

DAUN KUNYIT
Food photography plak fotografi makanan la,haha... makanan yang dishoot dengan pelbagai composition untuk mendapat gambar yang terbaik...

IKAN DAN DAUN KUNYIT

Tradisional Fashion Photography ialah fashion yang berkenaan dengan pakaian2 yang tradisional,macam apa yang aku buat,pompan yang pakai kebaya merah seperti gamba aku kat bawah ni.

TALENT-PUTERI NABILAH
okay,ni je yang dapat aku kongsi selama hidup dalam dunia fotografi ni...
tnggu la entri laen eh..insyaallah...
assalamualaikum.:)

3 comments: