Saturday, September 17, 2011

Roomate2 ku yang happy go lucky+happening

Assalam
hai kawan2 and all bloggers.
hari ni aku nak cite kat korang pasal roomate2 aku yang agak happening+gile gak la..
selaku kawan skola rendah sampai masuk U pon dy ditakdirkan di sekalikan dengan aku nak wat cmne so aku letak dy kat ranking first,haha.. bnyak gak bnde aku blaja dari dy sebab dy gak bnyak dapat tumpuan cikgu2 mase skola dulu..

second, roomate sye yang sngat frenly n suke bahan aku..hahaha.
tapi dy gak bnyak nasihat aku dlm ape2 situasi..hehe(ayat xbleh bla)

the third, dak ganu yang agak suspens sikit n tkot ble dy in bad mood, tapi ble dapat dy ngarut, aku la yang paling geli hati..haha

kalau bole aku nak gak cite pasal levelmate2 aku yang slalu lepak ngan aku...tapi line agak xmengizinkan..
bagi ex2-levelmate aku di lekir, aku minx maaf sebab xdpt lepak ngan korang mcm dlu...tapi aku tetap rindukan korang..(xgay kan statement ni?)HAHA
oke,chaw,salam.

2 comments:

  1. henseng lah kawan aok, ngejas se. muehehehe.
    background lawoo doh ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha...mang henseng, posing je agak kurang menonjol.haha
    thanks2..

    ReplyDelete