Tuesday, September 27, 2011

tutorial for interesting name wallpaper

assalam,hye fellas,today i want to share something with u ols...hehe
hari ni aku nak try buat tutorial skit.
pasal baru2 ni aku saje maen photoshop dengan name2 kawan2 aku untuk di D.I (digital imaging)*padahal tukar background n combine name 2 dengan background2 yang menjadikan sesuatu yang menarik..hehe
contohnye mcm name aku ni:

first step:
bukak la photoshop,then create a new layer
*xyah pon xpe sebab bole gune background yang korang nak gune

2nd step:
letak background2 yang menarik samaada korang nak buat sndri
or nak amek kat intenet je *intenet law korang malas mcm aku la



3rd step:
tulis name korang ikot
kebesaran/font/dimana anda suke nak letak
supaya memuaskan hati anda

4th step:
law korang rase nak lagi menarik
korang bole letak seberapa bnyak background n gabungkan
korang bole maen kat opacity n  gaye2
kat gamba aku tunjuk kat bawah ni.
so ;aw nk tw result dy korang kne try la.hehe..
oke,chaw,salam.

No comments:

Post a Comment