Tuesday, October 11, 2011

KLPF bes tapi Xpuas

Assalamualaikum n salam sejahtera kawan di luar sana.
mungkin korang dah selalu pergi pameran or something yang mcm pameran(ade ke yang macam?)
bagi aku first time tuk pergi ke pameran2 yang besar2 ni
lagi2 yang berkaitan dengan minat n apa yang aku sedang pelajari.
macam hari tu aku baru lepas pergi ke pameran fotografi iaitu KLPF(seperti gambar di bawah)

maksud aku tak puas mcm title yang aku bagi 2 sebab
aku cam terkejut bile aku sampai2 ramai org tengah shoot model2 means model yang khas tuk exhibition 2
aku dengan bawa kamera SAHAJA tanpa ape2 persediaan
so sangat xpuas.
kalau nak pikirkan KALAU AKU BERSEDIA
dah terlambat pon.
maybe next exhibition or time aku dah "hebat".lalalala
aku pon dah xbape nak ade mood sngt la nak shoot ape2 kat situ
ade la jugak skit2..hahaha
2 pon skadar yang aku rase nak shoot...
kat bawah ni gambar2 yang aku tibe2 rase nak shoot, 
about gambar dari kedai yang dishoot dengan kamera lomo.
enjoy!


2 comments:

  1. aku pon tak puas hati sebab takde NIKON D300 . HAHAHA .

    ReplyDelete
  2. aku kan ade ape lagi yang kau puas atynye...lempang nak? grrr...

    ReplyDelete