Wednesday, October 19, 2011

my gadget that i almost depends on

assalamualaikum n salam sejahtera.
hari ni aku nk share ngan korang 
pasal alatan yang sering aku gunakan n almost depends on during my studying period.
as a photography student, of course la kamera tapi sebagai beginner like me, n zero about camera so i just used camera NIKON D3000 as my first camera.
this camera is the fisrt thing that i have above 1K, 
bukan saje lebih dari 1K tapi lebih dari RM500 pernah aku dapat.

second thing, telefon bimbit/handphone.
mesti sume org ade punye smpaikan 
adik aku yang baru habis UPSR 2 pon
dah ade. touch screen plak..grrr
yang ni ialah HP aku yang kedua aku lepas hp pertama aku hilang
disebabkan kecuaian aku tertinggal di cafe shahbandar hahaha.

third,my lappy its my happy,hahaha
kalau dalam kesepian je mesti aku cari lappy aku sebab
mesti ade je nak buat selaen buat keje, tngok gambar ke,
maen game, n blablabla lah..haha


2 comments:

  1. hp tak penting touch atau keypad . yang penting NIKON D3000 .

    ReplyDelete
  2. kau nak gadoh ngan aku ke DNIEEE!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete